Pàgines

dijous, 10 d’octubre del 2013

...UNDER THE SUN - Cheryl Cole



 -Bones! Com esteu seguidors de Desperta't amb? Espero que bé, i si no és aquest el cas, jo tinc la solució: heu d'escoltar la cançó Under the sun de Cheryl Cole. Aixó t'animarà el dia.
 Aquesta cançó tracta de desamor i amor, perquè la noia explica que està enamorada d'un noi, i que vol ser l'única persona que el faci sentir d'una forma especial, ella vol ser com diu ella: The Only one. Estar amb ell, sota el sol i observar-lo, però diu que està cansada de que li trenqui el cor, perquè no passarà dos cops, però diu que ell està tan bonic sota el sol...
Què et sembla? la lletra està força bé, però espera! La música i la veu de la cantant és lo millor.
Per això, les meves companyes Laura i Nerea i jo, hem escollit aquesta cançó, perquè ens agrada molt la lletra tant com la veu de Cheryl. També perquè és una de les meves cantants femenines preferides.

Ara us deixem el treball que hem fet, esperem que us agradi:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada